lunes

Sneglandet


Cierto día, cierta persona me pregunto
"Por que en inglés?" a lo que respondí, por que así me salio... y dijo "No t epuede salir en hebreo o arabe?"

asi que aquí esta una creación mía en lo que salió :D







Jag kan förklara? 
Jag förstår inte sanningen 
och ändå har jag ingen klar 
som gav mig dessa sneglandet 
vara spikade i mina ögon 
är så flyktig, och ändå 
så genomgripande 
göra mig tänka 
Kom ihåg mig 
och får mig att tänka 
allt som var och kan 
som kommer att skrämma mig? 
Jag kan se att en framtida 
eller att jag ser bara en tom 
Jag vet inte ännu 
och jag kan inte förstå 
kanske, jag vägrar att acceptera verkligheten 
kanske det finns något där 
Jag ivnita att återvända 
kanske 
men jag kan inte göra 
mer än väntat 
att göra det igen 
Jag känner dina brinnande ögon 
gör mig vibrerar 
Jag kör ut och dekryptera 
det är vad de vill 
ögonen i gruvan 
varför jag kasta dessa sneglandet? 
Jag förstår inte sanningen 
Jag kan förklara?

By Pieni ....

1 comentario:

  1. Dette digt var meget stærk, og ikke så stærk, men som en blodig og godt.
    Nu alle skrive på forskellige sprog ... uy! stor, nu gøre Pé en blog, hvordan ser du? fordi du har en, og jeg har en anden ... Skam jer .. dårligt Pé.

    Olen jäähtyä ja kirjoittaa kolmella eri kielellä, joten on hieman enemmän työtä.

    Oh, og jeg vil den skal være easter å gå til Ixtapa, jeg må kaste slakk ... jajaja også være en super interessant og lang reise, så vel som Iran, men ikke flere jenter som meg, sende dem videre til andre hus, og nå er det ikke? Vel, det er et alternativ ... uy! komme bort fra emnet ...

    ResponderEliminar